Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.11.2012, 09:20   #11
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,933
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 20 godz 38 min 21 s
Domyślnie

Komora może być czysta , to co by tam ewentualnie wpadło i tak już nie zaszkodzi zaworkom , jedynie to co dopiero ma tam dopływać.
Rozwiń temat U-rurki. Czy masz na myśli połączenie odpływów z komór pływakowych?
Jeśli tak to powodujesz większy poziom paliwa i jednocześnie zwiększasz ilość podawanego paliwa do cylindrów. Oznacza to bogatą mieszankę no i większe spalanie.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tanie paliwo? bliźniak Wszystko dla Afryki 285 24.01.2016 12:35
Przelewa paliwo - zbyt wydajna pompa? KTM LC4 ADV rob Uklad paliwowy i wydechowy 1 08.10.2012 18:14
Przelewa paliwo w terenie SóHY Uklad paliwowy i wydechowy 12 19.08.2012 15:00
Gaźnik RD03 - wyciek z komory pływakowej Kuler Uklad paliwowy i wydechowy 4 14.05.2012 08:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.