Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 19.08.2012, 10:49   #7
KORNIK
 
KORNIK's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,017
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
KORNIK jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 godz 19 min 44 s
Domyślnie

Gaźniki mają rurki przelewowe i w razie wywrotki przez nie ucieka paliwo, gdyby ich nie było to nadmiar paliwa lądowałby w cylindrach i masz zalane moto= problemy z odpaleniem.
KORNIK jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Paliwo przelewa komory pływakowe PawelZDR Uklad paliwowy i wydechowy 44 05.04.2023 11:25
Przelewa paliwo - zbyt wydajna pompa? KTM LC4 ADV rob Uklad paliwowy i wydechowy 1 08.10.2012 18:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.