Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 25.05.2012, 18:26   #7
mareksz007
 
mareksz007's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Białystok
Posty: 1,090
Motocykl: Honda XR 600, RD03 i 1/2
Przebieg: 62000
mareksz007 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 8 godz 49 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Zbiornik z gazem, i tam pokrętło. Kręcić tą regulacją hard soft w prawo do końca.
Potem w lewo lekko by pokryły sie punkty na srubce i na obudowie.

Jak to nie da, to motek srubokręt i roskontrować kontry na amorze i dolną zrobić ze dwa obroty w lewo.
Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
Zbiornik z gazem, i tam pokrętło. Kręcić tą regulacją hard soft w prawo do końca.
Potem w lewo lekko by pokryły sie punkty na srubce i na obudowie.
Regulacja polega na obrocie "śruby" na kluczyk nr 17,czy kręceniu "wkrętem" który jest w nią wkręcony. Wiem jest to banalne, ale nie rozumiem.
mareksz007 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
GPSowo-garminowe dylematy fxrider Zastosowanie praktyczne 47 27.10.2011 12:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.