![]() |
|
Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
@matjas - akurat w 60tce guzikologia jest świetna (nie twierdzę, że intuicyjna, ale na pewno wygodna) i umożliwia operowanie nawet podczas trudniejszej jazdy. O niedogodnościach dot. przycisków pisałem tylko w kontekście etrexów, gdzie są umieszczone na bocznych krawędziach odbiornika i jest ich mniej, w związku z czym dla niektórych akcji brakuje skrótów.
60tka to bdb odbiornik, ale uwierz, że nowsze dają dużo większy komfort użytkowania, zwłaszcza jeśli chodzi o "autonomiczność", tzn. planowanie trasy już podczas wypadu, bez dostępu do kompa. Są też mniej upierdliwe w obsłudze (zgrywanie, wgrywanie map, śladów, tras) niż odbiorniki starszej generacji, co może być szczególnie istotne dla początkujących w temacie. Choć z drugiej strony kilka rzeczy było lepszych w 60tce niż w następnych generacjach. Jeśli chodzitylko o nawigowanie po śladzie to faktycznie nie ma sensu inwestować w droższy odbiornik, bo różnica będzie niewielka. Choć w 62 możliwość wyświetlenia kilku śladów na mapie na raz (w różnych kolorach) się przydaje. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
jakies guwienko | Henryk-Knox | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 27.06.2011 01:09 |
VANUCCI - ktoś zna z doświadczenia? | Marcin z Zakopanego | Archiwum | 20 | 23.06.2008 17:20 |