Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Podróże. Całkiem małe, średnie i duże. > Szpej turystyczny - Produkty i Porady > GPS > Hardware

Hardware Opisy sprzętu, porady dotyczące wyboru...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 20.04.2012, 14:37   #5
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

Jak to nie ma mocowania? Przecież na plecach ma typową dla garmina szynę montażową, taką samą jak w 62, colorado, etc. Czyli jest co najmniej oryginalne mocowanie rowerowe garmina, które jest niezłą bazą do bardziej ambitnych rozwiązań.

Co do ekranu - lepsza jakość wzięła się z większej gęstości (pixele są bardziej "upakowane" - podobna rozdzielczość przy mniejszym ekranie), co niekoniecznie jest dobre na moto - po prostu przy wibracjach ciężej rozpoznać szczegóły.
Dlatego (m.in.) jeżdżę na 62 mimo, że w szufladzie leży colorado z większym ekranem.

@Wojtek K - napisz do czego konkretnie potrzebujesz tego urządzenia, jak planujesz z niego korzystać (i ew. jaki budżet, żeby móc określić czy byłaby jakaś sensowna alternatywa).

W.g. mnie ten odbiornik nada się przy założeniu, że do lasu wytyczymy trasę z góry na kompie i będziemy jechać potem "po sznurku" (co nie zawsze okazuje się możliwe), lub na asfalcie jako nawigator - wbijamy punkt i jedziemy w.g. wskazań.
Czyli to raczej takie kompromisowe/wspomagające urządzenie (ew. też tracklogger) niż optymalne rozwiązanie do nawigacji.
Bo niestety przy tej wielkości ekranu i sposobie obsługi (przyciski z boku) podczas jazdy nie bardzo będzie możliwość go obsługiwać (miałem starszego etrexa na moto - co chciałem coś więcej zobaczyć to musiałem stawać).
Do planowania tras będzie się średnio nadawał, bo ma mały ekran (62kę też to boli) i z tego co czytam jest dosyć wolny.
Jeśli chodzi o jego możliwości rastrowe to nie brałbym tego mocno pod uwagę - już w 62 działa to tak sobie, a tu ponoć jeszcze wolniej. Mały ekran dodatkowo ogranicza przydatność tego (w 62 też, więc używam PPC pod rastry).

Do turystyki pieszej (ew. też na rower) sprawa wygląda oczywiście zupełnie inaczej i tu wydaje się być fajnym pomysłem - mały, lekki, długo na bateriach trzyma, opóźnienia nie są tak dokuczliwe jak na moto.

EDIT: choć IMO lepiej kupić jednak takie niż używanego, starszego 60CSXa - pieniądze zbliżone, a funkcjonalność jednak lepsza, pomimo gorszej "guzikologii". No chyba, że ktoś ma bardziej specyficzne potrzeby.
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy

Ostatnio edytowane przez fxrider : 20.04.2012 o 14:41
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
jakies guwienko Henryk-Knox Układ elektryczny i zapłonowy 12 27.06.2011 01:09
VANUCCI - ktoś zna z doświadczenia? Marcin z Zakopanego Archiwum 20 23.06.2008 17:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.