Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.01.2012, 02:15   #7
Damo


Zarejestrowany: Nov 2011
Posty: 9
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Damo jest na dystyngowanej drodze
Online: 21 godz 8 min 53 s
Domyślnie

Zakup oryginalną koszt nie duży . One są chromowane jak dobrze pamiętam i są dłuższe dzięki czemu nawet jak zajdzie rdza to nie ukręcisz gwintu na szpilce Nie zapomnij o smarze miedzianym
Damo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wyrwana szpilka uchwytu osi koła tnt123 Hamulce, kola, opony 21 16.05.2015 18:40
Polerka kolektora polnybandzior Uklad paliwowy i wydechowy 10 01.03.2014 10:31
Jak uszczelnić połączenie kolektora? chemik Uklad paliwowy i wydechowy 6 05.05.2012 16:55


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 16:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.