Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 08.05.2011, 09:04   #11
felkowski
 
felkowski's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawka
Posty: 1,483
Motocykl: RD07a
Przebieg: 66666
Galeria: Zdjęcia
felkowski jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 47 min 41 s
Domyślnie

Jeśli założysz starą nieorginalną to zmierz odległość płaszczyzny zewnetrznej zębatki suwniarką od jakiegos miejsca na silniku. Ważne żeby to była ta niewyrobiona część. Następnie załóż nową i tak samo zmierz. Płaszczyzna zęba jest ważna, a nie gumy. Jeśli wymiar jest taki sam to wszystko już wiesz. Różnica może polegać na tym że inaczej jest w oryginałach a inaczej w zamiennikach. Prawdopodobnie Podos miał na myśli oryginał mówiąc wypukłym na zewnątrz. W zamiennikach jest wypukłuy kołnierz od środka i z tąd mogą się rodzić problemy.
__________________
felkowski
sikanie z wiatrem to chodzenie na łatwizne
felkowski jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Tags
zębatka zdawcza


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
zębatka zdawcza konrad1f Rama, zawieszenia, napęd 13 09.06.2009 23:21


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.