![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 8
Motocykl: RD07
![]() Online: 15 godz 29 min 11 s
|
![]()
Ja uznałem że niema sensu komplikować rzeczy prostych!. pare tygodni temu oczyściłem pompke nasmarowalem mechanizmy ruchome i uszczelniłem silikonem, styki przetarłem drobnym papierem sciernym, są na tyle grube że rok wytrzymają. Jak się wypalą wymienie je na styki ze stycznika dobrej firmy np. "meler"-a albo "fael" są w każdej hurtowni elektrycznej najlepiej przemysłowe 400V 25A mają duże styki jak w każdym styczniku ze stopu srebra.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |