![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Warszawa - Wawer
Posty: 29
Motocykl: RD07a
![]() Online: 12 godz 46 min 22 s
|
![]()
Dzięki Kazmir - zaraz spróbuję namierzyć te kabelek. Zastanawia mnie tylko, dlaczego koledzy zakładają magnesy i czujniki indukcyjne skoro impulsy można wziąć z tego kabelka... oczywiście zaraz sprawdzę "jakość" tych impulsów.
Dane już Ci przesłałem. Pałeł - pół życia "pilota" spędziłem z itenererem (tak kiedyś nazywał się roadbook) i nie miałem wtedy żadnego metromierza - potrafiłem za to odróżnić dystans 100 i 120 metrów. Zakładam, że spora liczba chłopaków jedzie na "wyczucie" i nawet nie będzie patrzeć na licznik przebiegu dziennego - od razu będą wiedzieli ile to jest 70m, 150m itd. Część z kolegów może mieć metromierze. Z tych dwóch powodów muszę/chcę wyznaczać odległości dokładniej niż 100m. Pamiętaj, że każdy jest inny - jednemu brak dokładności nie przeszkadza, a drugiemu BARDZO. Opisując kratki roadbooka muszę wprowadzać dokładne odległości - to jak wykorzystają te informacje uczestnicy zależy tylko od Nich. Mam nadzieję, że znajdę odpowiedni kabelek z odpowiednim impulsem... pozdrawiam Maciek |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
gdzie podłączyć woltomierz i gps | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 13.02.2014 21:07 |