![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Pułtusk/Wawa
Posty: 20
Motocykl: BMW F650GS Dakar
Przebieg: 91000
![]() Online: 10 min 53 s
|
![]()
Zwykly GS ma marna ochorne przed wiatrem, ale na allegro chodza szyby od Dakara. Mega szalu nie ma, ale mi nie przeszkadza
![]() A na co patrzec, hm... przejechac sie i sprawdzic czy nie gasnie sam, np po rozpedzeniu sie na niskim biegu i hamowaniu silnikiem. Jesli gasnie, to moze byc objaw filtra paliwa przytkanego, albo powazniejszych problemow. Chociaz te powazniejsze problemy to raczej tylko w modelach z USA sie zdazaly i to z lat poczatkowych - 2001-2002. Poza tym to tak jak przy kazdym motocyklu. Silnik, pomimo ze singiel, nie ma prawa klekotac. Tzn delikatnie moze, jesli to duzy przebieg. ale 40-50.000 powinien tylko szumiec. Odpalanie wyglada tak, ze trzeba przytrzymac troche dluzej przycisk startera az sie silnik rozkreci. A przy gaszeniu czesto slychac glosne stukniecie. To bendix odbija i tak ma kazdy F650gs, wiec sie nie przestrasz ![]() ![]() ![]() Zadne owiewki w tym moto nie telepia sie, wiec jak sie przejedziesz i cos bedzie stukac, to wiedz, ze nie powinno. Na jalowych obrotach ma miec 1600, jak sie nagrzeje. Odpala sie go bez dodania gazu, bo potem moze sie dziwnie zachowywac ![]() Nie przychodzi mi nic wiecej do glowy, bo dopiero sie obudzilem, ale jak przyjdzie to napisze. Pytaj tez, na wszystko odpowiem ![]() |
![]() |
![]() |