![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#2 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 40 min 12 s
|
![]()
Zobacz czy masz odkręcony kranik , czy nie zamieniłeś przewodów paliwowych na pompie.
Pompa powinna lać paliwem a nie kapać. gaźniki się nie zapowietrzą , mogą się zamknąć zaworki iglicowe i gaźniki nie będą pobierać paliwa. Pompa też się nie zapowietrza , ciągnie na tyle że jest w stanie pociągnąć paliwo z co najmniej 30 cm niżej niż sama pompa. Co do kręcenia to trzeba się nakręcić trochę jak są suche gaźniki , i mieć dobre aku. I jak będziesz dłubał przy paliwie to uważaj bo to łatwopalne świństwo , iskra z elektryki potrafi bez problemu zapalić rozlaną benzynę.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |