Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.08.2024, 14:44   #8
ramires
Administrator
 
ramires's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,034
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
ramires ma wyłączoną reputację
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 48 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał CzarnyEZG Zobacz post
Nie rób chłopaków w wała.

Kiera zostaje. Tylko rolgaz i pompę hamulcową trzeba przerzucić ze sprzęgłem.
Sama w sobie kiera jest taka sama (symetryczna)
Pozostaje jeszcze nauczyć moto, że ronda bierzemy tak, aby środek ronda był po lewej a nie prawej...
__________________
Ramires

"A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M
ramires jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Światła postojowe Sławekk Układ elektryczny i zapłonowy 3 17.09.2013 22:08
Słabe światła. Skydiverek Układ elektryczny i zapłonowy 21 11.10.2011 13:58
swiatła awaryjne tom64 Wszystko dla Afryki 26 05.02.2011 19:55
światła przód bartek Układ elektryczny i zapłonowy 48 11.08.2010 10:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.