![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#27 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Pojeździj troche, przywal w pare krawężników i zapadnietych studzienek. Mi się udało ustawić tak prace tego seryjnego zawieszenia że łyka jeszcze dobrze wszelakie dziury, i tylko trochę nurkuje przy hamowaniu. I powietrze w środku wyciśniete na max ile da. Każde dodanie powietrza czy 20ml już zmienia postać rzeczy.
Olej 7,5 i tak jak pod inny wątkiem pisze Druch Ropuch - olej raz na rok cza zmienić ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sprężyny progresywne | petrosbike | Wszystko dla Afryki | 38 | 01.03.2015 21:51 |
Sprężyny NIE PROGRESYWNE na przód | hero | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 28.05.2013 12:58 |
Sprężyny YSS - opinie? | Stolek | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 18.11.2012 20:30 |
Klapnięte sprężyny? | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 03.05.2011 23:06 |