Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 31.10.2023, 20:46   #30
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,520
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 22 godz 58 min 0
Domyślnie

W moich endurakach DIDy do pogubienia połowy rolek odciągały do 150 mth (ok 4000 km) Zawodnicze EK - nie pamiętam dokładnie, ale jednak chyba zvx3, - "dojście" do bardzo dobrej ceny skończyło mi się że 3 lata temu) dobite w podobnym stanie to ok 180 mth tzn do ok 5000 km
Miało to sens jak płaciliśmy za niego może z 50 zet drożej niż za DID vx2.
Co ciekawe LC4ce eksploatowanej głównie w offie taki DID po 10.000 km wyglądał jeszcze całkiem dobrze.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki smar do łożyska główki ramy mariusz1984_katowice Rama, zawieszenia, napęd 21 26.08.2022 12:00
Smar molibdenowy do łożysk igiełkowych Slowik Wszystko dla Afryki 13 26.01.2015 09:49
Smar Liqui Moly 3509 kuntakinte Wszystko dla Afryki 12 04.04.2013 20:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.