![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
|
![]()
-- dynojet... w gaźnikach
-- pęknięta membrana(y) -- słaba kompresja -- zapchany filtr powietrza -- zbyt wysoki poziom paliwa -- nieszczelne zaworki ew. zapieczone jedna z sprężynek -- podniesione iglice (np. poprzez podkładki) -- zamienione iglice miejscami -- rozkalibrowane dysze -- zamienione dysze główne lub wsadzone inne -- gaźniki z innego modelu albo jakiś mix gaźnikowy -- wycięty DPF ![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
colortune | nicek27 | Regularne czynności serwisowe | 60 | 04.05.2016 08:23 |