![]() |
|
Akcje serwisowe Czyli dział, gdzie producent dał ciała i to naprawia na swój koszt |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#10 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2019
Miasto: WZ
Posty: 175
Motocykl: SD09
Przebieg: 39999
![]() Online: 3 tygodni 1 godz 40 min 26 s
|
![]() Cytat:
Cała operacja zajmuje może trochę ponad minutę, a różnica w gładkości pracy przy zmianach pomiędzy 1, 2 i 3 jest zdecydowanie zauważalna. Nie twierdzę, że w starszych modelach serwis nie może robić jakiegoś update DCT przy okazji update ECM, tylko w sumie dlaczego miałoby to być ukrywane?
__________________
M5Q Pony->ETZ150->ETZ251->ETZ250->...->CB750->CB1300SA->CRF1100D2 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana klocków hamulcowych CRF 1100 - manual | Bartek74 | Hamulce, kola, opony | 8 | 07.09.2022 22:05 |