![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2019
Posty: 193
Motocykl: Dr650Re
![]() Online: 2 dni 16 godz 50 min 21 s
|
![]()
Ja zamontowałem liniowe przód 6.6 N/mm, tył 95 N/mm.
Też się zastanawiałem jakie zamontować, trochę szukałem informacji w necie i przekonało mnie zdanie, opinie fachowców co się na tym znają. Z tego co wyczytałem to system zawieszenia tylnego jest tak zaprojektowany, że jest progresywny sam w sobie i nie ma potrzeby aby dublować to sprężyną progresywną. Oczywiście można zamontować progresywną ale do jazdy w terenie zdaniem ekspertów z Tractive Suspension from the Nederland lepiej nadaje się sprężyna liniowa. Jeżeli chodzi o przód to nie mam uzasadnienia. Poniżej źródło... https://www.rally-raidproducts.co.uk...ROGRESSIVE.pdf |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej w wentylkach przedniego zawieszenia | materna | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 04.07.2015 13:14 |
Stabilizator przedniego zawieszenia konieczny? | borut | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 28.06.2011 17:42 |
Zasada działania Gaznika typu CV (tłumaczenie) | Diobeu | Uklad paliwowy i wydechowy | 0 | 02.04.2009 07:47 |