Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 21.08.2019, 21:01   #39
Rysiek_81


Zarejestrowany: Jun 2019
Miasto: Wiocha za Piasecziusets
Posty: 40
Motocykl: T7/TA600/KTM690/BETA200RR/CRF300L
Rysiek_81 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 2 godz 15 min 40 s
Domyślnie

Miałem dokładnie coś podobnego o czym pisze Borkow, musiałem puszczać co jakiś czas kiere i "machać dłonią" szczególnie lewą tak mi drętwiała, prawa troszkę mniej, ale też. Miałem przez to dość swojej aryki... lepiej jeździło mi się trampkiem z 2003 niż crf1000 , powyższe problemy nie występowały na innych motocyklach które miałem w międzyczasie (ST1100, gejes 1150, nx650, xl650v). W tym roku po 8 dniowej wycieczce (na crf1000) do RO wróciłem bardziej zmęczony jazdą niż po zeszłorocznym wypadzie Murmańsk-Nordkap (na Trampku), owe drętwienie i dyskomfort występowały tylko przy dłuższych przelotach asfaltowych moim zdaniem było to spowodowane złą pozycją, tzn w moim przypadku zbyt wyprostowane ręce (kiera za nisko i za daleko) i co za tym idzie za mały kąt w łokciu. W miedzy czasie zanim doszedłem o co chodzi odkupiłem od kolegi swojego Trampka sprzedanego w zeszłym roku i to rozwiało moje wątpliwości że chodzi o pozycje (też byłem bliski wybrania się do lekarza) ale na trampku owe problemy z drętwieniem i mrowieniem nie istniały (za to było parę innych w porównaniu do crf 1000).
Problem prawie całkowicie rozwiązało takie ustrojstwo:

https://allegro.pl/oferta/podwyzszen...YzZiY2UxMzA%3D

Kierownica jest podwyższona i położyłem ją na maxa do siebie linek prawie starcza tzn przewód hamulcowy trzeba wypiąć z mocowania a linkę sprzęga popuścić piździ włos na pancerzu na dole przy silniku a przy klamce wkręcić. Co prawda przy włączeniu blokady kierownicy linka od sprzęgła i przewody do lewej manetki są napięte jak baranie jaja ale da się z tym żyć i nawet problemy z wyjęciem kluczyka ze stacyjki w owej sytuacji (przewody i linka przeszkadzają) są nie zauważalne kiedy w końcu można normalnie podróżować i się nie wkór...ć.
A to co napisał Biciu o prostowaniu kiery po glebie to święta racja ale coś za coś

Pozdrawiam Rysiek
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg ROX.jpg (110.2 KB, 144 wyświetleń)
Rysiek_81 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dławienie się silnika milcz CRF 1000 L 8 30.07.2019 09:44
Malowanie silnika sizyrk Silnik, sprzęgło, skrzynia 12 17.06.2019 13:23
Numer VIN i numer silnika a rocznik (silnika) paku Kwestie różne, ale podróżne. 11 23.06.2013 20:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.