![]() |
|
Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 8 godz 4 min 8 s
|
![]()
Z powodzeniem wiele ludzi stosuje ten mod w 9x0. Do jazdy na kostkach na prawdę nie wykorzysta się siły hamowania dwiema tarczami. Afra ma 310mm z 4tłoczkowym zaciskiem.
Np camel adv lata z jedną tarczą właśnie z pompą od cb500 i bardzo sobie chwali. https://www.advpulse.com/adv-bikes/c...in-bike-build/ https://advrider.com/f/threads/afric...#post-35235689 If you simply remove one caliper/rotor but keep the stock master, you'll get a very stiff brake lever and crappy braking power. However, if you replace the master cylinder with something more appropriately sized, it's a non-issue. There are 900lb Harleys that have a single caliper and rotor up front and stop just fine even with 2 people and luggage on them. A master with a smaller bore is a must. I swapped the stock AT unit out for one from a CB500X (about $100). Now my braking is back inline with a stock AT. FYI, I'm 290lbs in gear and just got back from a 10 day California bike trip where I was fully loaded with camping gear, tools etc and had no issues with braking power or fade. YMMV Z pojedynczą tarczą nat będzie hamować zdecydowanie lepiej niż XRV z dwiema, a na kostkach i tak nie przekraczam 120-130.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 27.05.2019 o 11:38 |
![]() |
![]() |
Tags |
crf modified tuning |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Lekkie enduro na długą podróż | Tofel | Lejdis | 98 | 11.10.2017 11:47 |
Jaki olej do singla na długą wyprawę? | Lupus | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 33 | 05.10.2017 22:46 |
Była Afra, był i Kat co dalej??? | Dubel | Inne - dyskusja ogólna | 45 | 08.03.2014 20:51 |