Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 26.03.2019, 13:44   #7
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Louis Zobacz post
(...) Ciężki, pali od 4 nawet do 6 a zbiornik ma na 14 l, to daje mu zasięg ok 300k, CB500X ma zasięg o 50% większy. Do tego NC ma silnik o charakterystyce samochodowej, nawet potrafi zaskoczyć przy wyprzedzaniu bo odcinka jest gdzieś w okolicach 6000 obrotów. Nie jest zły ale raczej to typowej dalszej turystyki asfaltowej.
Miałem NC ponad dwa lata i tylko chyba raz spalił mi ponad 5l, jak dłuższy czas goniłem autostradą 150-160.
Jego normalne spalanie to naprawdę 3,5. Raz nawet udało mi się zejść do 3,2.

Charakterystyka silnika jest samochodowa, bo to połowa silnika z Hondy Jazz
I tu akurat (jak dla mnie) jest to zaleta, bo żył będzie długo

NC miałem w automacie, które chyba w CB nie występuje?
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda Riding Gear 2019 darius Gadżety / wyposażenie 8 25.11.2018 18:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.