![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#37 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 267
Motocykl: Inne moto
Przebieg: 77777
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 9 godz 33 s
|
![]()
@Mallory, dzięki za hint, sprawdzę. Może to głupie pytanie, ale jak wykluczyć te zaworki? Wykręcę, obejrzę poszukiwaniu jakichś uszkodzeń, ale jak sprawdzić czy rzeczywiście nie puszczają? Wracać wracają, wnioskuję z zachowania silnika. Po zamknięciu ssania schodzi bez problemu do obrotów biegu jałowego. Mają też trochę luzu, po zakmknięciu nie wisza na lince, tylko opierają się w gniazdach. Wnioskuję to stąd, że muszę "wyciągnać" dżwignię ssania o jakąś 1/6-1/5 dostępnej regulacji, żeby zauważyć reakcję silnika.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
ustawianie składu mieszanki | rambo | Regularne czynności serwisowe | 66 | 01.05.2014 21:51 |
Śruby a'la RD04 do plastików | czosnek | Wszystko dla Afryki | 11 | 29.01.2011 21:55 |
Skład mieszanki w RD 03 | Cibor klv | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 10.12.2008 18:32 |