Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 17.07.2018, 16:16   #11
kristoch
 
kristoch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Wrocław
Posty: 1,035
Motocykl: *
kristoch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 19 godz 11 min 32 s
Domyślnie

Aku zamontowane wstępnie. Pali rzeczywiście lepiej - szybciej kręci i NAT i WR-ka.
Przy okazji sprawdziłem ile mniej więcej te sprzęty żrą prądu i okazuje się, że moja NAT przy wyłączonym zapłonie i nieaktywnym alarmie pobiera 0,35A (z alarmem 0,5A) podczas gdy WR-ka równe 0,00A. To by oznaczało teoretycznie, że 11Ah aku powinno starczyć na zaledwie na 31 godzin. Przy włączonym zapłonie NAT cięgnie 3,8A więc zostawienie jej na noc powinno rozładować aku.

Głównie martwi mnie to 0,35A. Czy ktoś mógłby zmierzyć u siebie?



...tapatalked.
kristoch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Akumulator czosnek Wszystko dla Afryki 54 29.02.2016 00:42
Akumulator a ABS (BMW r1100gs) mateusz-kotek Inne - dyskusja ogólna 19 01.02.2012 21:47


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.