![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 17 godz 9 min 26 s
|
![]()
To i może ja swoje 3 grosze dorzucę :
1. Przede wszystkim wypiernicz OD RAZU kitowe opony Dunlop! - jeździłem w niedzielę po szutrach , kamieniach i asfalcie ( nie miałem trudności z opanowaniem motka ale jest to typowo asfaltowa opona ) 2. Grzałki, grzane rączki czy podgrzewane manetki, jak wolisz - utarło się, że grzeją słabo i psują się. - mnie ori zwaliły się już 2 razy więc zdecydowanie odradzam 3. Kufry - sprawa dyskusyjna jak wszystko zresztą. Moim zdaniem jak masz że stelażem to masz dodatkową ochronę - to moje zdanie, - tak jak kolega pisze akcesoryjne mają stelaż więc dodatkowa ochrona, świetną robotę robią Apduro 4. Gmole - mam DCT, więc wziąłem górne i dolne, żeby chroniły skrzynkę. Na pewno nie bierz ori, bo nawet handlarz mówił i w katalogu też jest napisane, że jest to DEKORRAHMEN - tłumaczyć chyba nikomu nie trzeba. - też się zgadzam , są to "uchwyty na halogeny" a nie gmole polecam Heed 5. Gniazdo 12V ori kosztuje kosmiczne pieniądze, więc lepiej albo samemu albo dedykowane dokupić. - mam ori ale oczywiście można tańsze 6. Wrzuć sobie podwyższenie kiery i będzie już miodzio. - zależności od wzrostu ![]() 7. Zaopatrzenie się w Batzen'a - poszukaj na forum, było o tym - możliwość regulacji niskiej, ori szyby. Ja mam 183 cm i mam w połowie ustawień. -mam polecam ale mam 192cm 8. Warto zmienić handbary. Ale jeśli nie będziesz śmigał po ciężkim terenie to chyba nie warto - Twoja decyzja. - gównolit ![]() |
![]() |
![]() |