![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Tylko hipol i szczoteczka do zębów jak rolki zaczynają błyszczeć czyli średnio co 300-400km. Litr na kilka lat.
Czasami mycie dokładniejsze ale na hipolu jest to sporadyczny zabieg. Obecny przelot na łańcuchu dobrze ponad 40tyskm i nie widzę problemu by 50 przekroczyć , a potem ocenimy zużycie. Kiedyś myślałem o olejarce ale jej zasadność jest przy długich dziennych przelotach, jeździe autostradowej gdy rolki się mocno rozgrzewają i szybko "wysychają" lub średnim terenie by wypłukiwać kurz. Na błoto i tak olejarka nie pomoże. Gdybym miał zakładać to chyba najprostszą np pompkę by co te 300km w czasie jazdy zwilżyć łańcuch bez zatrzymywania. Bez wchodzenia w elektroniczno/elektryczno/podciśnieniowe super olejarki. Prostota bywa najczęściej bezawaryjna.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olejarka PRO-OILER | tmarc | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 14.04.2022 16:42 |
olejarka łańcucha:) | Jacek12-j1 | Wszystko dla Afryki | 11 | 30.06.2014 20:15 |