Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 30.01.2017, 15:56   #11
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,591
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 10 godz 43 min 27 s
Domyślnie

tak wyszlo ze ja zawsze uzywalem takich z gumka. nawet jak mialem mozliwosc podlaczenia wezyka to szybciej i wygodniej bylo z guma. te kupilem bo chinszczyzna pokazywala co chciala i sie rozleciala. co do kluczy wykreconych. po pierwsze sa nieco dluzsze i pozwalaja zadzialac na srube z wieksza sila. pozatym plaska powierzchnia nie wcina ci sie w reke tak jak krawedz w normalnym kluczu. naciskasz wierzchem dloni o plaszczyzne i pyk. a czy to konieczne w kazdym warsztacie. nie mam pojecia - mnie sie nimi bardzo wygodnie pracuje. i relatywnie nie sa drogie wg mnie.

na fotce sata i zwykly king tony.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 20170130_141603.jpg (94.9 KB, 23 wyświetleń)
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.