|
|
|||||||
| Kwestie ró¿ne, ale podró¿ne. Jak nic z powy¿szego o podró¿owaniu Ci nie pasuje, pisz tutaj... |
|
|
Narzêdzia w±tku | Wygl±d |
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Józefin
Posty: 857
Motocykl: RD07a
Przebieg: 84000
Online: 4 miesi±ce 1 dzieñ 13 godz 20 min 39 s
|
Ja mam w sumie tylko jedn± historiê z poprzedniego roku .
Jako¶ pocz±tek lipca Wraca³em do domu jak zawszê z pracy , mostem Siekierkowskim . Nic nie zapowiada³o atrakcji tego dnia a¿ do momentu kiedy z³o¿y³em siê zje¿d¿aj±c z mostu na wiadukcie w zakrêt Us³ysza³em delikatne r±bniêcie z okolic silnika Do przejechania mia³em jeszcze tylko kilka kilometrów do mojej dziewczyny gdzie zazwyczaj zachacza³em wracaj±c do domu o obiad . Silnik nie pracowa³ ¼le wiec nie przejmuj±c siê dojecha³em na co¶ do szamy Po kilku godzinach przysz³o wracaæ do domu Afryka odpali³a bez problemu , wiec znowu wlecia³em na Siekierkowski i rura do domu . Naglê przy ponad 100 km/h motocykl sobie zgas³ , odpali³em bez problemów ze sprzêg³a i skierowa³em siê na stacje celem tankowania stwierdzaj±c ¿e mo¿e spali³a wiêcej i jej brakuje Na stacji nie musia³em gasiæ - zgas³a sama . Zatankowa³em , odpali³em , jedynka , gaz - dojecha³em do wyjazdu ze stacji, obroty spad³y do ja³owych i znowu zgas³a . Zacz±³em siê trochê denerwowaæ bo objawy podobne mia³em w osobówce kiedy¶ a skoñczy³o siê to wtedy ¼le . Na domiar z³ego Afra zaczê³a gasn±æ za ka¿dym razem kiedy obroty spada³y do oko³o 1500 . Widz±c ¿e roz³adowuje mi siê telefon , stwierdzi³em ¿e lepiej bêdzie j± na szybko zawie¼æ do kolegi ni¿ pchaæ siê jeszcze z 10km do domu Dojecha³em tam bez wiêkszych przeszkód , chocia¿ jak wje¿d¿a³em do kolegi silnik wydawa³ ju¿ non stop dziwne d¼wiêki . Sam wróci³em do domu stwierdzaj±c ¿e wrócê po ni± jutro za dnia , kiedy bêdzie mnia³ mnie kto ewentualnie podholowaæ Nastêpnego dnia rano Afryka ledwo ale zagada³a i zacz±³ siê powrót do domu . Poni¿ej 2000 obrotów ¶wieci³a siê kontrolka oleju , a oko³o 1500 gas³ silnik . Silnik zacz±³ wydawaæ z siebie d¼wiêki g³o¶niejsze ni¿ zdrowa Afryka pracuj±ca bez kolektorów. Co wiêcej zaczê³a siê chmura czarnego dymu z t³umika , co przy niesamowitych doznaniach akustycznych spotka³o siê ze sporym zdziwieniem ze strony jad±cych obok mnie w korku osobówek Po kilku kilometrach lampka oleju ¶wieci³a siê ju¿ przy 3 tys obrotów , a silnik gas³ ko³o 2500 . Prêdko¶æ maksymalna spad³a do 60 km/h ale jednak jecha³a dalej . Mia³em jakie¶ cztery kilometry od domu i widz±c ¿e silnikowi ju¿ nie wiele brakuje stwierdzi³em ¿e jeszcze trochê przycisnê ¿eby dojechaæ jak najbli¿ej domu . Jakie¶ 2 kilometry od celu us³ysza³em mocne walniêcie i pisk opony - to by³ koniec jazdy ![]() O tym co sie sta³o dowiedzia³em siê przy rozbieraniu silnika. Razem z cylindrem wyszed³ t³ok razem z korbowodem Tak te¿ Afra uziemi³a siê na jakie¶ 2 miesi±ce w sezonie I taka by³a moja historia . Nieprawdopodobne , a jednak
Ostatnio edytowane przez Gawieñ : 02.12.2012 o 23:11 |
|
|
|
| Narzêdzia w±tku | |
| Wygl±d | |
|
|
Podobne w±tki
|
||||
| W±tek | Autor w±tku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Jura, czyli ,,mêskie przygody". | Kristos | Polska | 6 | 01.02.2011 23:37 |
| "Helpfl Staf", czyli technologia rejli w s³u¿bie Lejdis | ucek | Lejdis | 25 | 15.09.2010 21:52 |