![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 1,501
Motocykl: LC4
Przebieg: ...
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s
|
![]()
W tym sezonie wymieniałem już, ze 4 takie łożyska które nie wytrzymały 10 tyś bo były źle zamontowane
![]() ![]() Więc chyba nie jest to takie proste. Powody : Syf w miejscu osadzenia łożyska, łożysko zostało krzywo oprawione. Uszkodzone miejsce osadzenia łożyska przy wybijaniu, łożysko nie siadło na miejsce. Oprawianie łożyska " na zimno " łożysko nie siadło prawidłowo. Zła regulacja luzu na łożysku. Niby pierdoły, a jednak ![]() Pozdrawiam. Cytat:
![]() Pozdr. Ostatnio edytowane przez Dzieju : 25.09.2012 o 10:51 |
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wymiana tylnych lozysk. | dj.1 | Hamulce, kola, opony | 7 | 17.09.2008 10:30 |