Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 01.03.2010, 10:36   #11
Sławekk
 
Sławekk's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Sławekk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
Domyślnie

W 07 i 07a guma jest dobrej jakości i ich żywotność jest dłuższa .

Jeśli chodzi o niemca , prosił o kontakt ( ja odczytałem że osobisty) ale może chodziło o telefoniczny .

W RD 07 i 07a zmiana gumy polega na tym samym co w RD04 - pomimo różnicy w dolnej części kielichów .
czyli.... likwidujemy pierścień zamykający i po założeniu membrany trza by było nowy pierścień na klej uszczelniający założyć.
http://www.motorradbay.de/main/dateien/librane.pdf

wieczorem dodam foty z wymiarami .

Ostatnio edytowane przez Sławekk : 01.03.2010 o 10:39
Sławekk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Naprawa membran ... krótka instrukcja lamera :) puntek Uklad paliwowy i wydechowy 11 30.11.2016 10:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.