|
|
#931 |
![]() |
Termin dostawy mam na 16 luty
|
|
|
|
|
|
#932 |
![]() |
https://allegro.pl/oferta/handbary-a...cz-17678986422
Czy te handbary pasują do wersji Rally 2025? Głównie chodzi mi o kolizję z szybą.
__________________
Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25, CRF300 Rally '25 |
|
|
|
|
|
#933 |
![]() |
Zety też są solidne a przy tym tańsze i z pewnością kolizji nie ma bo je mam
|
|
|
|
|
|
#934 |
![]() |
ciekaw jestem czy zrobili w końcu twardszy tył chociaż w Rally - bardzo nie sądzę.
handbary zakładałem acerbisa z listkami i była to rzeźba w panierce z wielu przekleństw.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#935 |
![]() |
Mam wrażenie, że jest nieco twardszy tył, jak siadałem rok temu na Rally 2024 w salonie to pomimo moich 85kg tył bardzo mocno się składał, w mojej aktualnej Rally 2025 wydaje mi się że mniej, przy czym widać że przy dociążaniu moją masą bardziej siada tył niż przód, tak było do wczoraj, bo założyłem właśnie cały komplet od Gardy i teraz jak jej przybyło parę kilo z przodu to siada jakby równomiernie przód i tył.
__________________
Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25, CRF300 Rally '25 |
|
|
|
|
|
#936 |
![]() |
To ile siada tył czy przód w pewnym zakresie załatwisz zmieniając napięcie wstępne sprężyn. Rzecz to prosta i podstawowa, byle zachować właściwą geometrię.
Druga sprawa to to jak szybko siada i wstaje tył / przód jak mocno naciśniesz tam gdzie zwykle siedzisz. Widoczne różnice w tym siadaniu/wstawaniu nie wróżą stabilnej jazdy. Tu może być potrzeba zmiany setingu amora/widelca, no chyba, że ma regulacje których zakres to obejmie.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
|
|
|
|
|
#937 |
![]() |
Nie przyglądałem się do tej pory ale widzę że poprawili ten dół w crf300rally. Ta osłona/misa na dole to oryginał?
Zdecydowanie lepiej to wygląda i na pewno mocniejsze!! Nie jestem żadnym kwikprokfo miszczem ale poza sagiem w miarę w rejonach 30% dbam o to aby przy dociśnięciu mocnym/nagłym dołem pleców moto siadało równo - z reguły szybciej kuca tył i to jest problem.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#938 |
![]() |
20251120_203733.jpg
20251120_204208.jpg Nie, dół jest od Gardy, bardzo mocne podobno i lekkie tworzywo.
__________________
Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25, CRF300 Rally '25 |
|
|
|
|
|
#939 |
![]() |
Bardzo fajne. Ale na plus zmieniło tez chyba dzielenie owiewek - kiedys to był jeden jebutny plastik. I nie było sensownych alternatyw w EU.
Ile taka osłona
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#940 |
![]() |
GARDA Osłona silnika Honda CRF 300 Rally – GARDA Equipment Polska https://share.google/e5aHBnskj9KhvcIQ2
1090zł minus 10%black week Waga tylko 2,2kg
__________________
Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25, CRF300 Rally '25 |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 |
| Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 11:02 |