![]() |
#31 |
![]() |
![]()
to co napisalem o lampie i owiewce to domniemania ALE jeśli opuszczasz oryginalną owiewkę na tych szynach o 10cm to wchodzi już na górne soczewki. tak myślę.
wysoki błotnik to raczej taka zachcianka dla oka - spodziewam się, że przy prędkościach autostradowych może robić więcej złego niż dobrego. w GS błotnik wysoki jest mocowany do ramy pomocniczej a nie do widelca więc podmuchy wiatru nie przenoszą się na kierownicę. co do oryginalnego błotnika to na pewno zostanie /nawet gdybym dołożył wysoki/ ORAZ dostanie krótki, miękki chlapacz na dole żeby syf nie sypał na silnik i kolektor mijając miskę - tak jak to ma miejsce teraz. mam BDB doświadczenia z takimi chlapaczykami dorabianymi z baniek po oleju - to bardzo dobry materiał na takie zastosowanie. PE czarne, sztywne dość aby pełnić funkcję ale i odgiąć się przy zjeździe z czegoś wysokiego. tył faktycznie wystaje bez sensu i jest naprawdę 'miękki' i moim zdaniem mega podatny na uszkodzenia. całość sprawia bardzo liche wrażenie więc dorobię z czasem jakieś 'tail tidy' jak to się mówi. tu znowu GS z tym mini błotnikiem na kole wygrywa.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 344
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 13 godz 19 min 53 s
|
![]()
Matjas, a jak w Twej tenerce ze sprawnością rolki pod prawym kciukiem do przewijania menu i np. do zerowania licznika Trip1?
Ludzie na to narzekali swego czasu, ale może już poprawili? Mam wrażenie, że działa mi to coraz gorzej, mimo że popsikam jakimś sprejem, to nie jest dobrze. Wnerwia mnie, żeby wyzerować licznik kręcę rolką, klikam, a to i tak przeskakuje nie na to, co ma być... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() |
![]()
tja... rolka. no nie jest to idealne rozwiązanie ale wciąż uważam że więcej z tym szumu niż to faktycznie jest warte.
to jest kwestia bardziej sprawności kciuka moim zdaniem niż rolki ![]() kręcenie rolką to jest jedno ale naciskanie jej to jest największy problem i o tym trzeba pamiętać, że naciskać ją trzeba lekko na ukos do góry. jeśli chcemy ją naciskać prostopadle do kiery to zanim kliknie to się przekręci. no mogłoby to być lepsze. z 3 strony ja nią wielokrotnie dziennie kręcę. bo temperatura, bo spalanie, bo dystans. naciskanie to z reguły jest kasowanie licznika przebiegu - na postoju na tankowaniu. nie jest ona idealną rolką ![]() rozwiązanie z joystickiem w nowej t7 i tracerze 900 jest bardzo w porządku, eleganckie, pewne w działaniu i rozwiązuje ten bałagan np. jaki jest kierownicy CRF. to się Yamasze udało - więc MOŻNA i może i trzeba narzekać na rolkę ale Yama odrobiła lekcje i ZNACZNIE poprawiła obsługę menu/funkcji, nawet podczas jazdy. W GT+ przełączniki na kierze są nawet podświetlane. Honda od niepamiętnych czasów tkwi w tej wieloprzyciskowej chujni. Nie wiem... może jak się tym motocyklem jeździ to się człowiek przyzwyczaja z musu ale jest to kwaśny MUS. w pierwszej godzinie na Tracerze miałem już wszystko rozkminione i nie musiałem się jakoś fest zastanawiać. rolka... wpisuje mi się w prostotę tej wersji. jest wystarczająco OK dla mnie. jak całe to moto.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 571
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 14 godz 17 min 20 s
|
![]()
Nic nie zasłania po opuszczeniu. A przy podniesieniu zostaje dziura między szybą a lampą, idealnie za tft, tę he tamtędy dmucha ale nie zawiera pod kask, raczej generuje szum, ale nie upierdliwy. Odnośnie tailtidy to sam się temat rozwiązał jeszcze przed pierwszym przeglądem. Odpadł gdzieś i tyle. Zostawiłem ori tylko skrócony. Kierunki przeniosłem żeby wysoki wydech go nie spalił. Funkcje rolki przeniosłem na lewą stronę kierownicy, tzn do skakania po menu używam przełączników od trybu rally, ta funkcja z racji toporności ustawiania dystansu i tak jest bezużyteczna.
Czy 2025 ma może pamięć wybranego trybu abs czy po każdym zdechnięciu moto trzeba znowu wyłączać ABS? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() |
![]()
2025 ma już na stałe wyłączany abs. Ponoć.
Z rolką bdb pomysł. Te przełączniki po lewej są faktycznie mocno na nic dla większości. Ta szyba na zdjęciu jest jak ![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 571
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 14 godz 17 min 20 s
|
![]()
Szyba max obniżona. Oryginał. Jakieś 4cm niżej niż na fabrycznych otworach.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() |
![]()
teraz kumam niedorzeczność tego co pisałem powyżej ale zasugerowałem się rozwiązaniem Suddena.
po weekendowej jeździe powróciłem do wysokiej GIVI plus niski deflektor. niestety nie ma opcji dla mnie innej. kminię jeszcze plastiki jakoweś naokoło lag - w tej przestrzeni.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() |
![]()
Ja mam te kości podwyższające i przy moich 198 mi tam wszystko pasuje, much nie ma, wiatru nie ma.
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() |
![]()
much nie ma ale na lampie pszczoły Ci się zalęgną ino mig
![]() Chomik - skoro Ty masz WR i już pojeździłeś trochę i z tobołami - zmieniałeś sprężynę z tyłu ![]() pisałem o tym już wcześniej - SAG na PUSTO to mam z 4cm na w pełni dokręconej legóracji. z bagażem to już nie ma czym kręcić. Dostałem już proformę na Hyperpro do tyłu ale jeszcze się wtrzymuję z zakupem - niemniej moim zdaniem nie ma wyjścia specjalnie. Ty większy jesteś i cięższy /zakładam/ więc pewnie masz jakieś zdanie w tej kwestii.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |