![]() |
#501 |
![]() |
![]()
Mam podobne. Dla mnie chujowe. Za długie i za grube Teraz wstawię oryginalne obcięte tylko muszę dokupić lewą bo sprzedawca z ktmem dał mi tylko hamulcową klamkę.
Mam w exc te krótkie po obcięciu, na dwa palce, idealne szczególnie przy jeździe na stojąco.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
![]() |
![]()
U mnie takie chodzą jako 1 lub 2u palcowe. Może trzymam kierę bliżej końców, może mam dalej odsunięte pompy. W beciaku też mam klamki obcięte i dospawane kulki
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Zarejestrowany: Feb 2021
Posty: 7
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 7 godz 38 min 32 s
|
![]()
Znacie jakieś alternatywne pompy hamulca przedniego? Mam do wymiany, ale nie chcę oryginału, bo nie ma do niego zestawów naprawczych
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
![]() |
![]()
DIY wyłącznik ABS.
Dla dezaktywacji tego cuda miałem odsunięty tylni czujnik. Z powodu nudów i deszczu zrobiłem sobie wyłącznik wpięty w linię czujnika. Na fotkach składniki i efekt. Koszt kilkanasci złotych. Działa. Sory za marne fotki. IMG_20250615_180309_234.jpg IMG_20250615_180349_232.jpg
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2016
Miasto: Klagenfurt
Posty: 125
Motocykl: Lc8 990 adv r
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 8 godz 3 min 36 s
|
![]()
Podaj więcej informacji proszę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
![]() |
![]()
Na wysokości filtra powietrza od strony reglera jest połączenie wtyczki czujnika ABS tylnego koła i wiązki do modułu. Trzeba to rozłączyć i wpiąć w linię wyłącznik.
Np taki (wystarczy jednotorowy, ja miałem taki jak na foci i do kupienia też kapturek wodoodporny) https://www.piekarz.pl/30362-przelacznik-mts102-on-on-/ Wtyk i gniazdo są typowe boschowskie ale ich w RP nie znalazłem więc kitajskie: https://pl.aliexpress.com/item/10050...Cquery_from%3A Polutować i zamontować. Pstrykam na wyłączonym zapłonie. Po ponownym włączeniu jakiś czas pali się błąd ABS i kontrolka silnika. Z czasem znika.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
W sumie nie zwracam za bardzo uwagi ale czy na mapie 2 to ABS nie jest odpięty na tyle w 701?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
![]() |
![]()
Jest, ale przód działa dalej.
Mam nieco dłubnięte ECU i zimą (jak śnieg i lód) na 2-giej mapie jeździć nie idzie. Z ABSem też jest wtedy lipa. Na 2-giej mapie działa też TC choć łagodniej a i tak z jakimś tam opóźnieniem więc oceniam, że nie pomaga a potrafi przeszkadzać. Tak wiem, można wyłączyć ale chyba też nie do końca. Miałem ongiś problem z podjechaniem pod nieco tylko większą górę piachu. Po prostu motocykl słabł i stawał mimo że atakowałem wykręconą dwójką, manetę trzymałem otwartą a TC był wyłączony. Z tym patentem problem nie występuje (testowałem tamże). No i można se pyknąć cpyczek zamiast wkładać czy wyjmować podkładkę pod czujnik. I nie, żebym był jakimś zajeb.stym riderem co ogarnia wszystko lepiej od komputerka. Po prostu w momentach kiedy wkracza elektronika, powiedzmy łagodnie, irytuje się strasznie, że zabawka żyje własnym życiem i nie reaguje tak jak oczekuję. Jednak krojąc asfaltem na kostkach i niskim ciśnieniu ABS może się przydać.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Masz sporo racji, mnie by bardziej się zdał taki pstryczek na TC właśnie bo brak ABS na tyle mi pasuje a to, że przód jest aktywny nie przeszkadza. Poza tym do offa mam analoga a 701 to raczej dual.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
![]() |
![]()
Się zgadzam co do kategoryzacji. Niemniej ciągle zdarza mi się wpieprzyć w zbyt "głęboki" off.
No i przez to potrzebne kolejne zmiany; No i poprawić zawias (w trakcie) Muszę podjechać do dealera by mi wyłączył QS bo już parę razy mnie sponiewierał. Muszę jeszcze raz dać ECU do roboty, żeby bardziej zdecydowanie hamował silnikiem. Muszę przerobić sprzęgło bo ten antyhooping to jakiś makabra. No i poprawić zawias.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[FAQ] Modyfikacje i ulepszenia by Kazmir | podos | Regularne czynności serwisowe | 11 | 03.12.2008 22:24 |