![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Na szczęście wymiana co 48 000km
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 409
Motocykl: R 1100 GS
![]() Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
|
![]()
mi sie udalo trafic na afryczke z irydami, co prawda tylko 2 swiece były irydowe,naatomiast te wewnętrzne niewidoczne byly ngk. Czy to moglo byc celowe działanie czy to czysta glupota niemca?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Administrator
![]() |
![]()
Ramires , moje doświadczenia z NGK są bardzo dobre ( używam od wielu lat), Vectrą robiłem nawet do 80000km i chodziły lepiej niż oryginaly po niecałych 30000km....ale to w samochodzie...
W AT na jednych swiecach podciągnołem pod 20tyskm( jakoś tak wyszło) i chodziły bardzo dobrze, po zmianie na nowe żadnej róznicy.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 1 godz 45 min 59 s
|
![]()
Ja wkrecilem irydowe 4 sztuki , od momentu kiedy sie pojawily sa to jedne z najlepszych swiec do motocykli i innych nie stosuje.
Wadą jest ich cena ale robi sie na nich przebiegi rzedu 60.000 zaletami sa : - wysoka odporność na zaweglenie - wysoka odporność na zalanie - kilkukrotnie wyzsza temperatura elektrody wewnetrznej z tego co zaobserwowalem w kilku motocyklach minimalne zmniejszenie zuzycia paliwa. Co do swiec z dzieloną elektrodą sadzę ze to tylko chwyt marketingowy , co niby ma dać rozdzielenie elektrody ? iskra i tak bedzie taka sama jak w swiecy z elektroda nie dzieloną i ma to żaden wpływ na jakość zapalania mieszanki. Oczywiście nie biore pod uwage materiałów z jakich zrobiona jest ta świeca.
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Lbn/Miasteczko Śl.
Posty: 1,537
Motocykl: TT600E, DR650, RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 23 godz 17 min 11 s
|
![]()
Ja jezdze tylko na NGk(w aucie zakladalem rowniez Denso,ale NGk lepiej sie sprawdzaja)koszt niewielki,jakies 44-50 komplet,wymieniam raz w roku niezaleznie od przebiegu.Na obecnym zestawie mam zrobione 17 tys
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 1 godz 45 min 59 s
|
![]()
Ngk mocno podrabiali swego czasu. Pewnie jeszcze są w sklepach.
Widziałem na stronce NGK jak odróżnić podróby od oryginałów. http://www.ngk-sparkplugs.jp/english/techinfo/fake/
__________________
END of TRANSMISSION |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Administrator
![]() |
![]()
używam tylko oryginałów
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 155
Motocykl: Tiger 1050
![]() Online: 4 dni 5 godz 41 min 18 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
przewody zapłonowe | Wójcik | Układ elektryczny i zapłonowy | 5 | 12.06.2017 08:14 |
moduły zapłonowe-kto regeneruje? | SDz | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 05.02.2012 10:54 |
świece irydowe do AT | rambo | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 92 | 08.11.2010 11:06 |
Pożyczę moduły zapłonowe i tarcze sprzegłowe do xrv 650 | majo | Wszystko dla Afryki | 13 | 26.03.2009 20:26 |