![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2024
Miasto: Grodków
Posty: 37
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 73000km
![]() Online: 1 dzień 10 godz 26 min 40 s
|
![]()
można też się pobawić przy regulacji napięcia wstępnego sprężyny zawieszenia przedniego. Jak masz wersję L z manualna skrzynią biegów, to napięcie przednich lag jest ustawione na 5 obrotów. Można spróbować je popuścić na np. 3 obroty. Motocykl stanie się miękki trochę i przysiądzie na zawiasie. Twardość musiałbyś wtedy wyregulować śrubkami odbicia i dobicia. Tył to samo, wstępne naprężenie sprężyny fabrycznie ustawione jest na 7 kliku od najluźniej ustawionego. Jakbyś odkręcił pokrętło np na 3 kliki, to też moto przysiądzie na zawieszeniu, ale też trzeba bawić się szybkością odbicia i dobicia. Jedyny minus takiego rozluźnienia sprężyn to skrócenie skoku. Zależy też ile ważysz. Jak poniżej 75 kg, to możesz spróbować. Przy skrzyni DCT przód jest skręcony na 8.5 obrotu licząc od najluźniejszego, tył pozostanie tak samo jak w manualu.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Obnizenie ATAS ES 1100 | maciekrom | Wszystko dla Afryki | 0 | 10.03.2022 14:27 |
Obniżenie zawieszenia | Bartecki | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 05.05.2019 23:53 |
Obniżenie Afry. (tak, OBNIŻENIE! ) | gerard36856 | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 12.06.2018 15:40 |
Obniżenie wydechu? | JoseLoco | Uklad paliwowy i wydechowy | 16 | 26.01.2014 19:24 |